باربری مشهد به چناران ارزانترین و مطمئن ترین باربری
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چناران ارزانترین و مطمئن ترین باربری 

ساکن هرکجای شهر مشهد و روستاها و مناطق اطراف شهر مشهد که باشید و تصمیم دارید به شهر چناران اثاث کشی و اسباب کشی نمایید تنها با یک تماس , باربری مشهد در کمتر از 10 دقیقه در خدمت شما خواهد بود. ما افتخار می نماییم که به صورت گسترده در تمامی خیابان ها و مناطق مختلف شهر مشهد مستقر می باشیم و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اماده سرویس دهی هستیم.

در مورد تاریخچه باربری مشهد چناران باید عرض نماییم که این مجموعه در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت باربری مشهد به چناران سعی بر این شد تا قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری زیر قیمت تمام باربری های مشهد باشد.

اکنون با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین نرخنامه و تعرفه کرایه حمل بار را در سراسر کشور باربری مشهد به چناران دارد و هیچ باربری در سطح شهر مشهد قادر نیست با کرایه های این مجموعه حتی رقابت نماید. بنابراین توصیه می نماییم که اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به چناران و یا هر شهر دیگر کشور حمل نمایید قطعا این شرکت حمل و نقل ارزانترین می باشد.

باربری مشهد به چناران دارای نقاط قوت زیادی می باشد که باعث شده این موسسه نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری محبوبیت بیشتری داشته باشد در زیر مواردی از این خصوصیت متمایز را اشاره خواهیم نمود.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد چناران جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به چناران را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...

با توجه به توضیحات فوق مجددا تاکید می نماییم که اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به چناران دارید باربری مشهد بهترین گزینه می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به چناران با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: